Identificació

Cambridge English: Advanced (CAE) Exam Preparation (C1.2)

Matricula't

Informació bàsica

Edició: Tercera
Hores: 56.00
Idioma: anglès
Data inici: 04/10/2017
Data finalització: 16/05/2018
Nombre de places: 15
Codi: 17PIXL002

• Matrícula ordinària:
    530,00€
  • Alumnes UdG i FUdGIF, ex alumnes FUdGIF, personal UdG, personal i empreses del parc científic i tecnològic de la UdG i membres de l'associació UdG alumni:
    360,00€
Horari: Dimecres de 13 a 15 h.
Lloc realització: Fundació UdG: Innovació i Formació. Parc Tecnològic UdG. Edifici Giroemprèn.
OBJECTIUS

Aquest curs és la continuació del CAE Exam Preparation (C1.1) i té com a finalitat millor totes les habilitats (Speaking, Reading, Writing, Grammar, Vocabulary …) per poder realitzar l’examen de Cambridge English a final de curs.

A QUI S'ADREÇA

Alumnes de la UdG i al públic en general

REQUISITS D'ADMISSIÓ

Haver assolit durant els últims 6 mesos el nivell C1.1 d’anglès (cal acreditar el nivell amb el certificat corresponent a info.fundacioif@udg.edu). En cas de no complir aquests requisits, haureu de fer una prova de nivell.
Les proves de nivell es faran durant el mes de setembre. Per fer la prova de nivell poseu-vos en contacte amb nosaltres a cambridge@udg.edu i us donarem dia i hora.

Descripció

Per consultar les convocatòries d'exàmens de Cambridge a la UdG us podeu adreçar a http://www.fundacioudg.org/cambridge-english-exams.html

PROGRAMA

En aquest curs s'explicarà el contingut i el format dels exàmens de Cambridge, amb informació detallada de totes les parts de l'examen i també es practicarà tècniques d'examen i se'n treballarà totes les parts.

En aquest curs es farà servir el el Cambridge English Compact Advanced, CD’s d’àudio i altres recursos de Cambridge.

LLIBRE: CAMBRIDGE ENGLISH COMPACT Advanced Student’s Book with answers

ISBN-978-1-107-41819-6

PROFESSORAT, DIRECCIÓ I COORDINACIÓ
Professorat

Adele Marie Titford. Llicenciada en Història per la Universitat de Sheffield Hallam i diplomada en l’ensenyament de la llengua anglesa per adults. És professora d’anglès amb més de 20 anys d’experiència preparant alumnes per els exàmens oficials de Cambridge. Actualment és la Centre Exams Manager de la Fundació UdG i és la coordinadora i professora dels cursos de preparació dels exàmens de Cambridge.

Adele Marie Titford

Organitza: