Identificació

Codi: 16PIXL004

• :
    515,00€
  • Alumnes UdG i FUdGIF, ex alumnes FUdGIF, personal UdG, personal i empreses del parc científic i tecnològic de la UdG i membres de l'associació UdG alumni:
    348,00€
Horari: divendres de 13 a 15h.
Lloc realització: Fundació UdG: Innovació i Formació. Parc Tecnològic UdG. Edifici Giroemprèn.
OBJECTIUS

Aquest curs us servirà per millorar el vostre nivell d’anglès de negocis en totes les habilitats (Speaking, Reading, Writing, Grammar, Vocabulary...) i a més a més, s'explicarà el contingut i el format de l'examen de BEC Vantage de Cambridge, amb informació detallada de totes les parts de l'examen.

The Cambridge English Business Certificates (BEC) està reconegut a nivell internacional en l'àmbit de l'administració pública, àmbit empresarial i institucions governamentals.

A QUI S'ADREÇA

Alumnes de la UdG i al públic en general que vulguin preparar-se en anglès de negocis.

REQUISITS D'ADMISSIÓ

Caldrà acreditar el nivell B2 d'anglès o el nivell 5 de l'Escola Oficial d'Idiomes. Si no ho podeu acreditar haureu de fer una prova de nivell. Serà imprescindible enviar el document acreditatiu del nivell a info.fundacioif@udg.edu

Les proves de nivell es faran durant el mes de setembre. Per fer la prova de nivell poseu-vos en contacte amb nosaltres a cambridge@udg.edu i us donarem dia i hora.

Descripció

Per consultar les convocatòries d'exàmens de Cambridge a la UdG us podeu adreçar a http://www.fundacioudg.org/cambridge-english-exams.html

PROGRAMA

En aquest curs s'explicarà el contingut i el format dels exàmens de Cambridge, amb informació detallada de totes les parts de l'examen i també es practicarà tècniques d'examen i se'n treballarà totes les parts.

LLIBRE: Business Benchmark Upper Intermediate Studen't Book

ISBN 978-1-107-68098-2

PROFESSORAT, DIRECCIÓ I COORDINACIÓ
Professorat

Adele Marie Titford. Llicenciada en Història per la Universitat de Sheffield Hallam i diplomada en l’ensenyament de la llengua anglesa per adults. És professora d’anglès amb més de 20 anys d’experiència preparant alumnes per els exàmens oficials de Cambridge. Actualment és la Centre Exams Manager de la Fundació UdG i és la coordinadora i professora dels cursos de preparació dels exàmens de Cambridge.

Adele Marie Titford

Organitza: