Identificació

Codi: 17PIXL004

• Matrícula ordinària:
    530,00€
  • Alumnes UdG i FUdGIF, ex alumnes FUdGIF, personal UdG, personal i empreses del parc científic i tecnològic de la UdG i membres de l'associació UdG alumni:
    360,00€
Horari: Dimecres de 18.30 a 20.30 h
El 13 de desembre no hi haurà classe.

Lloc realització: Fundació UdG: Innovació i Formació. Parc Tecnològic UdG. Edifici Giroemprèn.
OBJECTIUS

Aquest curs us servirà per millorar el vostre nivell d’anglès en totes les habilitats (Speaking, Reading, Writing, Grammar, Vocabulary...)

A QUI S'ADREÇA

Alumnes de la UdG i al públic en general

REQUISITS D'ADMISSIÓ

Haver assolit durant els últims 6 mesos el nivell C1.2 d’anglès (cal acreditar el nivell amb el certificat corresponent a info.fundacioif@udg.edu) i a més fer la prova de nivell obligatòria.
Les proves de nivell es faran durant el mes de setembre. Per fer la prova de nivell poseu-vos en contacte amb nosaltres a cambridge@udg.edu i us donarem dia i hora.

Descripció

Per consultar les convocatòries d'exàmens de Cambridge a la UdG us podeu adreçar a http://www.fundacioudg.org/cambridge-english-exams.html

PROGRAMA

En aquest curs s'explicarà el contingut i el format dels exàmens de Cambridge, amb informació detallada de totes les parts de l'examen i també es practicarà tècniques d'examen i es treballarà totes les parts.

Es farà servir el llibre Keynote Proficient Student’s Book (ISBN: 978-1-305-39918-1)

PROFESSORAT, DIRECCIÓ I COORDINACIÓ
Professorat

Vivien Greatorex-Davies. Llicenciada en Literatura Anglesa i Filosofia a la Universitat de Reading. Postgrau en Educació en anglès i estudis de teatre i diplomada en l’ensenyament de la llengua anglesa per a adults. Forma part de l’equip de  tècnics en formació lingüística del Servei de Llengües Modernes de la UdG. Té més de 25 anys d’experiència en preparar alumnes per exàmens d’anglès d’alt nivell com l’Advanced i Proficiency de Cambridge.

Direcció

Adele Marie Titford. Llicenciada en Història per la Universitat de Sheffield Hallam i diplomada en l’ensenyament de la llengua anglesa per adults. És professora d’anglès amb més de 20 anys d’experiència preparant alumnes per els exàmens oficials de Cambridge. Actualment és la Centre Exams Manager de la Fundació UdG i és la coordinadora i professora dels cursos de preparació dels exàmens de Cambridge.

Organitza:

Matricula't