Identificació

Curs d'Especialització en Gestió de Conflictes a les Organitzacions del Tercer Sector (ON LINE)

Informació bàsica

Edició: Vuitena
Hores: 50.00
Data inici: 03/03/2017
Data finalització: 17/03/2017
Crèdits: 2.00 ECTS
Nombre de places: 10
Codi: 16OLF4030

Preu: 197,50€
Horari: ON LINE
Lloc realització: ON LINE

OBJECTIUS
– Analitzar el paper dels governs i la resta d’administracions públiques com a agent mediador entre els diferents agents socials.

– Conèixer les diferents formes de govern i les eines de què s’han dotat per donar resposta als conflictes.

– Anàlisi interna i externa de la gestió de conflictes en les institucions públiques.

– Recerca d’experiències i projectes de gestió de conflictes a Catalunya.

– Treballar un conflicte concret d’actualitat i proposar accions a curt i llarg termini.

A QUI S'ADREÇA
– Titulats universitaris de diferents camps interessats en el desenvolupament d’aquesta pràctica professional o d’aquest àmbit d’intervenció.
– Persones amb titulació universitària que treballen o desenvolupen projectes o serveis en l’àmbit comunitari i públic: cos de l’Administració; tècnics d’institucions educatives, sanitàries, dels serveis socials i personals, universitàries, etc.; representants públics, dirigents, tècnics i voluntaris d’organitzacions del tercer sector; dirigents i treballadors del sector empresarial, i professionals dels mitjans de comunicació i de la informació.
– Persones i professionals que poden justificar (mitjançant una carta de recomanació o un breu informe d’institucions públiques, entitats o empreses) els seus coneixements pràctics o experiència professional, associativa o fins tot voluntària, en la prevenció, gestió i resolució de conflictes i també en mediació.

PROGRAMA

Aquest curs d'especialització forma part del Diploma de Postgrau en Resolució de Conflictes Públics i Mediació Comunitària.

LA GESTIÓ DEL CONFLICTE I LES ORGANITZACIONS DEL TERCER SECTOR

– La gestió del conflicte al tercer sector
– Funcions i acció social
– Tercer sector, regulació i lògiques de funcionament
– Tercer sector, Administració i empresa. La gestió de la col·laboració

Sessió presencial: trobada - tutoria col·lectiva - avaluació d’activitats.

PROFESSORAT, DIRECCIÓ I COORDINACIÓ
Professorat

Pendent de confirmació. Podreu trobar el llistat de professorat, en aquest mateix apartat, properament.

Direcció

– Xavier Pastor Pérez. Llicenciat en Ciències Polítiques per la UAB. Postgrau en Resolució de Conflictes per la URL. Diploma d’Estudis Avançats i doctorand en Comunicació Política per la URL. Director del Diploma de Postgrau. Col·laborador docent de la Fundació UdG, del Màster en Govern Local de la UAB, dels màsters i postgraus en Conflictologia de la UOC i d'altres universitats i escoles de postgrau. Fundador i soci d’IdealSolucions. Autor de diferents investigacions a Catalunya i de llibres sobre la gestió dels conflictes públics.

Coordinació

– Eduard Carrera Fossas. Llicenciat en Ciències Econòmiques i Postgrau en Resolució de Conflictes Públics i Mediació Comunitària per la UdG. Mediador i facilitador comunitari a Olot. Conflictòleg, fundador i soci d’IdealSolucions. Col·laborador docent de la Fundació de la Universitat de Girona. Autor d’investigacions sobre el cost del conflicte i la seva gestió i resolució.

Organitza:

COMPARTEIX AQUEST CURS:    Share to Facebook   Share to Twitter