Identificació

Curs d'Estiu: Gospel2U-Taller de Gospel

TITULACIÓ QUE S'OBTÉ

Curs d'Estiu: Gospel2U-Taller de Gospel per la Fundació Universitat de Girona: Innovació i Formació

PROGRAMA

El programa es compon de cants de gospel de tots els temps per tal d’obtenir una visió global i compacta d’aquest fenomen musical, social i col·lectiu que és el gospel. Especial incís en el gospel modern, l’anomenat ‘urban gospel’: gospel de carrer, molt directe i intuïtiu.

PROFESSORAT, DIRECCIÓ I COORDINACIÓ

Moisès Sala Deprius. Veure currículum a l'apartat de coordinació.

* La direcció es reservarà el dret de fer canvis en l'equip docent en cas que alguns dels professors no puguin impartir la seva matèria, garantint el mateix nivell de qualitat i categoria professional.

Coordinació

Moisès Sala Deprius. Pianista, músic i economista, a més d’un dels principals exponents del país en la direcció de Gospel Choirs comptant, a dia d’avui, amb una ampla experiència avalada per la seva trajectòria al capdavant d’una de les formacions nacionals de major prestigi, The Gospel Viu Choir (TGV Choir) http://www.gospelviu.org, a més d’haver realitzat nombrosos tallers i seminaris de gospel & spirituals arreu de l’Estat per a diverses entitats públiques i privades, formacions corals professionals i amateurs, universitats, masterclass a cursos de postgrau, cors d’infants i joves, cors de gospel, etc.

La trajectòria al capdavant de TGV Choir des del seu primer concert el 2004 al Reial Monestir de Santa Maria de Ripoll, és realment impressionant (Festival de Jazz i Blues a Roses, DOM Festival, Festival (A)phònica, Festival Internacional de Jazz de Teruel, Palau de la Música Catalana, L’Auditori, Auditori de Girona, Kursaal de Manresa, TAS Salou, Auditori August Tarragona, Teatre Jardí de Figueres, Auditori de Terrassa, Monumental de Mataró, Palau de la Música Catalana,...) compartint cartell amb artistes de la talla de Sharrie Williams & The Wiseguys, The Kingdom Choir, Jorge Drexler, Lluís Llach, Albert Guinovart, Rafael Amargo, entre molts d’altres.

La seva projecció els porta a ser escollits per a compartir escenari amb un grup mític de l’escena gospel mundial com és The Golden Gate Quartet liderats per Clyde Wright, al Palau de Congressos de Barcelona, davant d’un nombrós públic presidit pels Prínceps d’Astúries.

En la vessant solidària, intrínseca al projecte d’acció solidària Gospel Sense Fronteres® de TGV Choir, participa en nombrosos concerts al llarg de l’any. Destaca el ‘Mou-te Pels Quiets’, produït per Màrius Serra a L’Auditori de Barcelona, compartint escenari amb Quimi Portet, Pau Riba, Gossos, Lluís Gavaldà, Elisabet Raspall, Ivette Nadal, El Tricicle, Nina, Albert Om, Carles Capdevila, Matthew Tree, Pep Bou,...

El 2010 actua amb TGV Choir al Gran Teatre del Liceu, essent la primera formació de gospel nacional en fer-ho. Un repte que s’assoleix amb un èxit absolut de públic i crítica.

Forma part, també, del cartell del Festival Internacional de la Porta Ferrada 2010 amb Soweto Gospel Choir i compartint cartell amb artistes de renom internacional com Natalie Cole, Chucho Valdés, Patti Smith, Kris Kristoferson, Joaquín Sabina. Clou també el Festival Els Grans del Gospel amb la seva formació, The Gospel Viu Choir, en dos concerts a l’Auditori de Barcelona i a l’Auditori – Palau de Congressos de Girona amb  Northern Kentucky Brotherhood Singers.

El 2011 és escollit, amb TGV CHOIR, per a participar al Disc de La Marató de TV3, enregistrant amb Raphael i La Principal de La Bisbal un tema sota la producció de Jordi Cubino (ATV/SONY MUSIC).

El 2012 intervé en cites de prestigi com el Festival Internacional de Música de Cadaqués, el Black Music Festival de Girona.

El 2012 ha estat el compositor seleccionat per a musicar l’obra POEMA ALS VOLUNTARIS de Miquel Martí i Pol, estrenada l’11 de desembre de 2012 a L’Auditori de Barcelona, i de la que se n’ha editat un disc amb més de 5000 còpies de la mà de l’Obra Social La Caixa juntament amb el Departament de Benestar Social i Família de la Generalitat de Catalunya.

El 2013 actua de forma exclusiva al Teatre Nacional de Catalunya, Palau de la Música (cicle Tardes al Palau), a més d’iniciar, a final d’any, l’enregistrament del seu 4º treball discogràfic #smile, que es presentarà a l’Auditori de Girona dins la programació del Black Music Festival 2014.

El 2014 presenta el seu 4º disc #SMILE, d’estil contemporani, urban gospel, amb una gran rebuda per part del públic i crítica especialitzada.

El 2015 l’enceta amb l’estrena del documental #elCORTV3 als Cinemes Truffaut de Barcelona, una producció de SETMÀGIC AUDIOVISUAL (CAT) i DIS PRODUCTIONS (UK), coproduïda per TELEVISIÓ DE CATALUNYA i amb el suport dels Departaments de Cultura i Benestar Social i Família de la Generalitat de Catalunya, l’Ajuntament de Girona, la Diputació de Girona i el patronat Costa Brava – Pirineu de Girona.

El documental s’emeté el 13 de gener al programa SENSE FICCIÓ de TV3 amb bon èxit d’audiència (un 9.5% de share, amb més de 300.000 espectadors). El documental s’ha doblat a l’anglès i participa de diversos festivals temàtics a nivell internacional.

Dim lights Embed Embed this video on your site
Organitza: