Identificació

Codi: 16PWX8012

Preu: 150,00€
Horari: De dilluns a divendres de 10 a 14 h
Lloc realització: ERAM (Factoria Cultural Coma-Cros. Sant Antoni, 1. Salt)

– Els estudiants de la Universitat de Girona podran reconèixer 1 ECTS (crèdit de reconeixement acadèmic) per la participació en cada edició dels Cursos d’Estiu de la Xarxa Vives d’universitats, amb independència dels cursos en què s’inscriguin. És a dir, només es podrà reconèixer 1 ECTS per CURS ACADÈMIC independentment del nombre total de Cursos d’Estiu que realitzi en un mateix CURS ACADÈMIC (Exemple: 1 Curs d’Estiu = 1 ECTS;  4 Cursos d’Estiu en el mateix Curs Acadèmic= 1 ECTS, etc.).

– Si ets alumne UdG és imprescindible, per a l'atorgació del crèdit de reconeixement acadèmic, que al finalitzar la teva inscripció omplis el següent formulari (fes clic aquí).

OBJECTIUS

El disseny gràfic a Catalunya ha esdevingut un clar valor afegit en l’activitat econòmica i sovint s’ha definit com un valor cultural important en si mateix. Representa la identitat d’un moment històric o d’un grup social. El nucli fort d’aquesta activitat es concentra a la ciutat de Barcelona, on s’ha arribat a considerar que la ciutat comtal és una "marca" ben dissenyada.

Girona, gràcies a la seva proximitat, es beneficia de les influències i la sòlida cultura del disseny que es desenvolupa a la capital, i aconsegueix oferir uns estudis que, lluny dels elitismes, cultiven promocions crítiques i hàbils per poder definir el disseny gràfic des d’un punt de vista local i amb una base cultural global.

En la societat de la informació, formar professionals en un context local garanteix de retruc la creació d’una identitat gràfica moderna de les comarques gironines i permet als empresaris resoldre les seves necessitats mitjançant professionals coneixedors de l’estètica local.

A QUI S'ADREÇA

A persones que volen iniciar-se en les tècniques del disseny gràfic amb Photoshop i Illustrator. No cal tenir experiència prèvia.

Photoshop
Analitzar els elements bàsics de la imatge digital així com els instruments de maquinari i programari que s’utilitzen en el sector professional per manipular i tractar imatges de mapes de bits.

Illustrator
Comprendre el mètode matemàtic d’elaboració d’imatges vectorials. Utilització de programari específic per crear i editar imatges vectorials.

PROFESSORAT, DIRECCIÓ I COORDINACIÓ
Professorat

Cristina Guillot. Dissenyadora gràfica i gestora de comunitats (community manager). Graduada en Realització Audiovisual i Multimèdia.

* La direcció es reservarà el dret de fer canvis en l'equip docent en cas que alguns dels professors no puguin impartir la seva matèria, garantint el mateix nivell de qualitat i categoria professional.

Coordinació

Joaquim Gibert Mir. Cursa actualment el Grau en Turisme i el Màster en Fotografia Creativa. Ha treballat com a responsable de producció i programació d'espectacles de Port Aventura i com a director tècnic en diversos estudis de sonorització i doblatge de Barcelona. Actualment és responsable dels cursos de formació contínua de l’Escola Universitària ERAM.

Organitza:

COMPARTEIX AQUEST CURS:    Share to Facebook   Share to Twitter