|
Imprimir
|
|
Edició: Tercera Hores: 12.00 Idioma: Català Data inici: 24/02/2012 Data finalització: 23/03/2011 |
Crèdits: 1.00 Nombre de places: 12 Codi: 11OLF4181 |
Matrícula tancada
Preu: 150€
Preu:
|
|
Horari: ON LINE Lloc realització: ON LINE |
||
En aquest moment de canvis constants, en la gestió del conflicte públic, els governs no estan sols. Les entitats que conformen el Tercer sector tenen cada cop més capacitat per detectar i donar respostes al conflictes. Aquesta situació és nova i també genera tensions.
Paral·lelament, les entitats d’aquest sector, tot i la seva gran tradició i la seva llarga trajectòria, no estan exemptes de conflictes, i més en l’actual context.Avui, no hi ha prou amb la bona voluntat i amb el saber fer d’altres temps. Ara, cal, enfortir-se i dotar-se d’estratègies, formules i eines que permetin obtenir solucions efectives i guanyar en qualitat des de l’aposta ferma per uns valors humans i de transformació social.
-Xavier Pastor. Politòleg, expert en Gestió i Resolució de conflictes. Conferenciant, autor de diversos llibres i articles sobre la Resolució de Conflictes. Director del Postgrau de Resolució de Conflictes Públics i Mediació Comunitària de la Fundació UdG. Ha estat Coordinador del Pla Nacional de l’Associacionisme i el Voluntariat de la Generalitat de Catalunya.
*Es deixa oberta la possibilitat d’incorporar altres docents dels postgrau en funció de les necessitats detectades en l’evolució del curs.
|
També et pot interessar |
|
|
Avís legal | Tel. 972 21 02 99 | E-mail: info.fundacioif@udg.edu |
![]() |