Identificació

Diploma de Postgrau en Creació i Gestió d'Empreses: Startups (Realització a Barcelona)

Informació bàsica

Edició: Segona
Hores: 750.00
Idioma: català i/o espanyol en funció dels docents
Data inici: 10/02/2017
Data finalització: 03/06/2017
Crèdits: 30.00 ECTS
Nombre de places: 40
Codi: 16PGX1506

Preu: 3.500,00€
Horari: Viernes de 17 a 21 h y sábado de 9 a 14 h
Lloc realització: Escola Universitària de Turisme Euroaula (Aragó, 208. Barcelona)
PRESENTACIÓ
Per què, enmig d'aquesta crisi, cal llançar-se a l'aventura d'emprendre?

La primera raó és que no hi ha feina. Les empreses no contracten o no saben reaccionar, ja no a la crisi econòmica, tampoc a la crisi de model de negoci .

La segona raó és que el món on line obre tot un ventall de possibilitats; Internet permet respondre a totes les necessitats de mercat i totes les oportunitats de negoci. El secret és ser original,  diferent i molt creatiu.

El Postgrau en Creació d’Empreses és un programa multidisciplinari específicament dissenyat per ajudar les persones amb un esperit emprenedor a iniciar el seu projecte empresarial.

La seva missió és oferir formació de diferents àmbits en la creació d’empreses i gestió empresarial, i dotar els alumnes de les eines i les habilitats professionals per emprendre iniciatives empresarials i innovadores.

Bàsicament, el programa proporciona una guia per iniciar una nova empresa.
OBJECTIUS

– Capacitar emprenedors i gestors d’empreses i formar-los al més alt nivell. Les principals competències específiques sobre coneixements i habilitats (saber i saber fer) que s’esperen dels graduats d’aquest Postgrau són:

• Saber gestionar els processos de creació d’empreses.
  • Saber fer les tasques més habituals inherents a la gestió d’una empresa i dels departaments que la formen (administració, finances, màrqueting, recursos humans, etc.).
  • Saber crear una empresa amb un pla de negoci coherent, assumible i integral.

– Assolir competències com ara treball en equip, resolució de conflictes, orientació al servei, autoconsciència i autocontrol emocional, consciència organitzativa,comunicació i empatia.

A QUI S'ADREÇA

– A professionals amb experiència que vulguin accedir a la creació, direcció i gestió d’empreses.

– A emprenedors amb un projecte empresarial.

– A llicenciats, diplomats i graduats que vulguin orientar el seu perfil cap a la creació, direcció i gestió d’empreses.

REQUISITS D'ADMISSIÓ

– Persones amb titulació de graduat, llicenciat, enginyer o arquitecte, sigui de l’àmbit econòmic, científic, de l’enginyeria, educatiu, humanístic, social o sanitari, amb vocació emprenedora.

– Persones amb altres diplomatures, llicenciatures o graus de la branca de les ciències socials.

– Professionals  de  tots  els  sectors  de  l’economia  que  desitgin  encarar  el  seu  futur professional cap a la creació i gestió d’empreses.

Nota: qui no disposi de títol universitari previ, tindrà dret a rebre, amb les mateixes condicions, un certificat d'assistència lliurat per la Fundació UdG: Innovació i Formació.

Matrícula: Escola Universitària de Turisme Euroaula

MÒDUL 1: EMPRENEDORIA

– Visió de la idea empresarial.
– La idea empresarial i la seva proposta de valor: estudi i viabilitat.
– La demanda i la situació competitiva.
– Tipologia de models de negoci.

MÒDUL 2: ESTRATÈGIA DE MÀRQUETING

– Direcció i gestió de màrqueting (les 4 P).
– Màrqueting on line: gestió de la marca a Internet: SEO, SEM, Google Adwords, Analytics i eCommerce.
– Xarxes socials: nou màrqueting i social vídeo.
– Nous models de publicitat on line (storytelling i smartphone).
– Clients potencials i estratègies de fidelització.

MÒDUL 3: FINANÇAMENT DE PROJECTES

– Anàlisi financera d’idees empresarials.
– Comptabilitat financera.
– Pla econòmic i financer (balanç, compte de resultats, pla de tresoreria).
– La rendibilitat i els mercats financers internacionals.

MÒDUL 4: GESTIÓ OPERATIVA

– Disseny, organització i planificació de les àrees operatives.
– Estructures i equipaments.
– Tecnologia i innovació a l’empresa.

MÒDUL 5: GESTIÓ DELS RECURSOS HUMANS

– Organització del departament de recursos humans.
– Gestió dels recursos humans a les empreses.
– Habilitats directives i gestió de les competències.

MÒDUL 6: PROJECTE FINAL DE POSTGRAU

– Creació d’un pla de negoci d’una empresa.
– Presentació del pla, aspectes formals i altres.
PROFESSORAT, DIRECCIÓ I COORDINACIÓ
Professorat

Pendent de confirmació. Podreu trobar el llistat de professorat, en aquest mateix apartat, properament.

Direcció

– David Valls Roig. Llicenciat en Periodisme. Director i professor amb més de 15 anys d'experiència.

Coordinació

– Pilar Gómez. Diplomada en Ciències de l’Educació. Coordina màsters i postgraus des de fa 15 anys.

Organitza:

COMPARTEIX AQUEST CURS:    Share to Facebook   Share to Twitter