Identificació

Diploma de Postgrau en Cures Infermeres en el Malalt Crític (SEMIPRESENCIAL)

Informació bàsica

Edició: Onzena
Hores: 1000.00
Data inici: 03/11/2016
Data finalització: 06/07/2017
Crèdits: 40.00 ECTS
Nombre de places: 43
Codi: 16SSX1008

• Matrícula ordinària:
    1.370,00€
  • 5% de descompte per a particulars i empreses. Veure apartat "Descomptes i Beques" del curs (imprescindible enviar document acreditatiu a: info.fundacioif@udg.edu):
    1.301,50€
  • 10% de descompte per a particulars i empreses. Veure apartat "Descomptes i Beques" del curs (imprescindible enviar document acreditatiu a: info.fundacioif@udg.edu):
    1.232,90€
Horari: Dijous de 9.30 a 13.30 h i de 15 a 18 h
Lloc realització: Facultat d'Infermeria UdG, LASC Parc Científic i Tecnològic i Hospital Universitari Dr. Josep Trueta (UCI)

PROFESSORAT, DIRECCIÓ I COORDINACIÓ

Direcció

Concepció Fuentes Pumarola. Infermera, Antropòloga, Doctora per la Universitat de Girona. Professora Departament Infermeria, dóna classes als Estudis de Grau d’Infermeria de la Facultat d’Infermeria de la UdG, al Màster de Promoció de la Salut de la Facultat d’Infermeria de la UdG, a diversos postgraus i als estudis de Fisioteràpia (EUSES). Investigadora activa de la UdG, membre del grup de recerca de la UdG Salut i Atenció Sanitària amb 18 anys d’experiència en l’àmbit assistencial i de gestió hospitalari: Malalt crític.

Coordinació

Aaron Castanera Duro. Infermer àrees de crítics Hospital Universitari de Girona Dr. Josep Trueta. Doctorand UdG. Professor Associat Departament d’Infermeria UdG.

Èric Planella Albi. Infermer àrees de crítics Hospital Universitari de Girona Dr. Josep Trueta.

COMPARTEIX AQUEST CURS:    Share to Facebook   Share to Twitter

OPINIONS D'EX-ESTUDIANTS

Idrissa Kanteh Sakiliba - CAP Rocafonda (Mataró)

Penso que és un bon postgrau i que molts infermers graduats haurien de fer per millorar professionalment.

Dolors Pastells Vila

Un dels millors que he realitzat. Els coneixements dels professors són molt bons i actualitzats. Les classes són molt entenedores i amplies considerablement els teus coneixements sobre els temes que es tracten. El recomano totalment!

Núria Sanahuja - Hospital de Palamós

Ha estat una eina útil per ampliar coneixements i donar-me seguretat a la meva feina diària en una planta d'hospitalització convencional així com per a introduir-me en el món del crític.

de cursos

Àmbits de coneixement