Identificació
If the contents are not translated, you can use the automatic translator

FAQ'S

En la informació de cada curs que trobareu a l’apartat "Formació" apareixen els horaris i altres dades. De cara a possibles dubtes, truqueu al 972210299 o escriviu a info.fundacioif@udg.edu
Per saber si hi ha places disponibles podeu telefonar-nos al 972210299, o bé enviar-nos un correu electrònic a l’adreça: info.fundacioif@udg.edu
Quan un curs o activitat enregistra més preinscripcions que places s’obre una llista d’espera. Quan es produeix alguna baixa, des de la Fundació ho comuniquem convenientment a les persones que estan en la llista d’espera.
En la majoria dels casos sí, però has de tenir en compte que, en lloc d'obtenir un títol de Màster per la Universitat de Girona, rebràs un certificat d'assistència al Màster expedit per la Fundació Universitat de Girona: Innovació i Formació.
Et pots matricular sempre i quan el curs no hagi realitzat més del 20% de les seves classes i quan acabis la formació hagis realitzat com a mínim el 80% de les sessions. Hi ha cursos que estan subdividits en mòduls o Cursos d'Especialització, de tal manera que pots cursar-los en diversos anys acadèmics fins a obtenir la titulació final.
Sí, per sol·licitar factura de matrícula s’haurà de seguir el procediment especificat en l'enllaç http://www.fundacioudg.org/sollicitud-factura-matrícula.html
Un cop acabat el curs que estigueu fent, i tan bon punt la Fundació rebi l'acta d'avaluació signada pel director del curs, rebreu una notificació informant-vos que ja podeu passar per la Secretaria Acadèmica de la Fundació on, presentant el vostre DNI, us lliuraran el certificat d'assistència.
Tan bon punt la Fundació rebi l'acta d'avaluació signada pel director del curs, rebreu una notificació informant-vos dels passos a seguir per sol·licitar el vostre títol.
Màsters: 185,40 Euros
Diploma de Postgrau i Diploma d'Especialització: 185,40 Euros
Curs de Postgrau i Curs d'Especialització: 92,70 Euros
Aquests preus varien anualment. El preu actual està marcat segons el DOGC núm. 6647 Decret 92/201 de 17 de juny de 2014.
Cercador

de cursos