Identificació
If the contents are not translated, you can use the automatic translator

Formació a mida

La Fundació UdG: Innovació i Formació està especialitzada a desenvolupar l'oferta formativa que més s'adapta a les necessitats i objectius de cada empresa.

A partir d'una primera demanda, ens posem en contacte amb múltiples col·laboradors tant del món empresarial que combinen la docència amb la seva activitat professional, com universitària, i elaborem un programa que s'adapti a les necessitats plantejades. Posteriorment es perfila amb l'empresa i/o entitat el programa proposat i es defineix i concreta amb una reunió conjunta. L'aulari d'aquesta modalitat de formació a mida pot ser gestionat per la Fundació UdG: Innovació i Formació o bé realitzar-se a les pròpies instal·lacions de l'empresa, és a dir, allò que s'anomena in company.

Si voleu rebre'n més informació, contacteu al telèfon 972 210 299, o bé envieu un correu electrònic a: This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it

Cercador

de cursos