Identificació
If the contents are not translated, you can use the automatic translator

Serveis

La Fundació Universitat de Girona: Innovació i Formació ofereix diferents serveis als seus estudiants:

CARNET D'ESTUDIANT
El carnet d'estudiant acredita la condició de membre de la comunitat universitària.

El podeu utilitzar per:
– Acreditació universitària
– Préstec de llibres a la Biblioteca
– Descomptes en comerços. Veure relació d'empreses, entitats i comerços adherits (cal identificar-se amb l'usuari i el password d'accés a "La Meva UdG")
– Accés als ordinadors de les aules informàtiques
– Accés a les instal·lacions esportives
– Accés a altres espais universitaris

BIBLIOTECA DE LA UdG
Els serveis que ofereix la Biblioteca inclouen la Biblioteca digital, informació als taulells i al web, consulta als catàlegs de la Biblioteca i de la majoria de biblioteques del món, préstec de llibres i obtenció de documents d’altres institucions.

La Biblioteca té quatre unitats repartides en els diferents campus, en prestigiosos edificis de construcció recent o en sales gòtiques. Més informació a: www.udg.edu/biblioteca

SERVEI DE LLENGÜES MODERNES
Facilita l’accés a la formació d’idiomes a preu públic. Més informació a: www.udg.edu/llengues

SERVEI D’ESPORTS
Ofereix instal·lacions pròpies de la Universitat de Girona al Campus de Montilivi, amb quatre pistes de tennis, una pista poliesportiva i un camp de gespa artificial. Com a soci, també es té accés a les pistes municipals i, amb un preu reduït, a centres esportius privats de la ciutat. Els socis poden participar en competicions esportives universitàries, gaudir de les activitats de lleure i cursos de promoció, i tenir accés a consells de prevenció i a consultes de medicina esportiva.
Més informació a: www.udg.edu/esports

INTRANET DOCENT “LA MEVA UDG”
Què és "La meva UdG" ?
La meva UdG és una eina de comunicació i informació en xarxa, nascuda de la fusió d’una intranet docent i d’un portal corporatiu. Els principals objectius de La meva UdG són:

– Donar suport electrònic i complementar la docència presencial i semipresencial de tots els estudis.
– Donar suport al procés de convergència europea dels estudis.
– Oferir un sistema de comunicació ràpid i eficaç amb els diferents col·lectius de la comunitat universitària.
– Oferir un sistema d’organització i publicació d’informació privada i específica pels diferents col·lectius.
– Integrar les diferents aplicacions web existents a la UdG en un únic portal que n’integri la seguretat, de manera que una vegada ens hàgim identificat en el sistema ja no calgui tornar a identificar-nos per canviar d’aplicació.

Com a intranet docent, permet a professors i estudiants relacionar-se de manera electrònica, oferint per cada assignatura diferents eines de comunicació: novetats i avisos, fòrum, gestor de documents, enllaços, avaluacions i autoavaluacions, a més de la informació pròpia de l’assignatura: professorat, horaris, fitxa de l’assignatura (objectius, programa, bibliografia,...).

Com a portal corporatiu, mostra aquells avisos i informacions que són pròpies de cada persona; un professor hi trobarà els avisos i informacions de les seves assignatures, del seu departament, dels centres on hi imparteix docència, els que li són propis en tant que professor i els que afecten a tota la UdG; un estudiant hi trobarà els avisos i informacions de les assignatures matriculades, del seu centre docent, les que són pròpies dels estudiants i les que afecten a tota la UdG.

La meva UdG s’ha dissenyat i desenvolupat pel Vicerectorat de Docència tenint en compte les necessitats dels diferents centres docents expressades a través dels representants de cada centre.

La importància dels objectius a assolir converteixen a La meva UdG en una eina estratègica per la docència i per la comunicació i publicació d’informació electrònica. Per aquest motiu és troba en constant desenvolupament per millorar-ne les seves funcionalitats i afegir-n’hi de noves.

El Compte Personal
És el nom d’usuari i la paraula de pas que identifiquen l’estudiant en tots els serveis electrònics de la UdG (excepte el Servei UdGRemot).

El nom d'usuari està format per la lletra u seguida del número UdG (7 xifres numèriques). Exemple: u1234567

Quins serveis ofereix?
– Accés a les aules informàtiques.
– Accés a La meva UdG.
– Secretaria en xarxa.
– Altres serveis electrònics que requereixin la identificació dels usuaris.

Per accedir a aquests serveis heu d'entrar a La meva UdG (cliqueu damunt del nom).

VINE A LA UDG EN BUS
LÍNIES I HORARIS
Per veure les línies i horaris dels Transports Metropolitans del Gironès (fes clic aquí)

Al Campus Montilivi: L8 i L11
Al Campus Girona Centre: L8 i L11
Al Campus Barri Vell: L7 i L11
L11: Línea de connexió intercampus

I a altres centres d'interès:

– Fundació UdG: Innovació i Formació: L8
– Residència Universitària RESA: L1
– Escola de Fisioteràpia Garbí: L7
– Escola de Realització Audiovisual i Multimèdia:L5

PROJECTE UdGCO2MPENSA
UdGco2mpensa és una iniciativa de l’Oficina Verda en el marc del Pla d’Ambientalització de la Universitat de Girona que, des de la seva aprovació el febrer de 2000, ha anat desenvolupant actuacions encaminades a la reducció de la petjada de carboni derivada de la seva activitat. Més informació a: compensa.udg.edu

ALLOTJAMENT
El servei d'Allotjament Universitari posa al teu abast una borsa de demandes i ofertes en la qual es poden localitzar pisos (compartits o no) i habitacions individuals. També ofereix informació sobre residències que hi ha a Girona per a estudiants i sobre el programa Viure i Conviure de la Caixa de Catalunya, per compartir l'habitatge amb persones més grans de 65 anys.

Servei d'Allotjament Universitari (SAU)
CIAE - Mòdul M-5 - Campus Montilivi
Tel 972 418 076 . Fax 972 419 844

Residència Universitària "Campus de Montilivi"