Identificació
Si el contenido no está traducido, puede usar la herramienta de traducción automática

Formació a mida

La Fundació UdG: Innovació i Formació està especialitzada a desenvolupar l'oferta formativa que més s'adapta a les necessitats i objectius de cada empresa.

A partir d'una primera demanda, ens posem en contacte amb múltiples col·laboradors tant del món empresarial que combinen la docència amb la seva activitat professional, com universitària, i elaborem un programa que s'adapti a les necessitats plantejades. Posteriorment es perfila amb l'empresa i/o entitat el programa proposat i es defineix i concreta amb una reunió conjunta. L'aulari d'aquesta modalitat de formació a mida pot ser gestionat per la Fundació UdG: Innovació i Formació o bé realitzar-se a les pròpies instal·lacions de l'empresa, és a dir, allò que s'anomena in company.

Si voleu rebre'n més informació, contacteu al telèfon 972 210 299, o bé envieu un correu electrònic a: Esta dirección electrónica esta protegida contra spam bots. Necesita activar JavaScript para visualizarla

de cursos

Àmbits de coneixement