Identificació
Si el contenido no está traducido, puede usar la herramienta de traducción automática

Preinscripció i matrícula

FINANÇAMENT
Els estudiants matriculats a les activitats del curs acadèmic 2016-2017 poden finançar el pagament de la matrícula en 10 quotes.

La Fundació ha establert convenis amb condicions preferents pels seus alumnes amb diferents entitats.

Més informació a: www.fundacioudg.org/finançament

DESCOMPTES I BEQUES
Per a facilitar l’accés a les activitats formatives, la Fundació ofereix una sèrie de condicions avantatjoses per a la matrícula.

Més informació a: www.fundacioudg.org/descomptes-i-beques

ASSEGURANÇA
L'assegurança d'accidents s'inclou en la majoria de cursos de llarga durada en què així s'indica.

Consulteu la cobertura de l'assegurança o bé descarregueu el comunicat d'accidents a: www.fundacioudg.org/asseguranca

SOL·LICITUD FACTURA MATRÍCULA
Consulteu el procediment per a sol·licitar la factura de la matrícula del curs al qual us heu inscrit
a:  www.fundacioudg.org/sollicitud-factura-matricula