Identificació
Si el contenido no está traducido, puede usar la herramienta de traducción automática

Quines activitats fem?

La Fundació està en contacte permanent amb els agents socials i empresarials, com també amb els col·legis professionals per tal de donar resposta a les necessitats formatives del món professional.

Els estudis propis de la Fundació s'estructuren en 12 àrees de coneixement:

– Activitat Física i Esport
– Administració Pública i Desenvolupament Local
– Arts Visuals
– Ciències de la Salut
– Comunicació i Màrqueting
– Desenvolupament Sostenible
– Empresa, Economia i Dret
– Enginyeria i Arquitectura
– Humanitats i Ciències Socials
– Idiomes
– Psicologia i Educació
– Turisme i Hostaleria

Màsters

Són estudis propis de la UdG, adreçats a la formació especialitzada de professionals en diferents àrees temàtiques amb un programa ampli i un nivell acadèmic superior i d'excel·lència. Els màsters tenen entre 60 i 120 ECTS* (màxim 60 ECTS per curs acadèmic) a realitzar en un o dos cursos acadèmics. Donen dret al títol de Màster Propi per la Universitat de Girona.

Veure quadre comparatiu "Màsters universitaris - Màsters propis", en format pdf.

Diplomes de Postgrau

Són estudis adreçats a una formació especialitzada professional en camps específics. Els diplomes de postgrau tenen entre 30 i 45 ECTS*, i es realitzen en un curs acadèmic. Donen dret al títol de Diploma de Postgrau per la Universitat de Girona.

Cursos de Postgrau

Són estudis que pretenen donar una formació específica i especialitzada sobre una matèria o tema puntuals. Els cursos de postgrau tenen entre 6 i 15 ECTS* i s'imparteixen dins un mateix curs acadèmic. Donen dret al títol de Curs de Postgrau per la Universitat de Girona.

Diplomes d'Especialització

Són estudis orientats a donar una formació especialitzada i professional en un àmbit específic i estan adreçats a un sector professional ampli. Els diplomes d'especialització tenen un mínim de 15 ECTS* i un màxim adaptat a la realitat de l'especialització. Per cursar un diploma d'especialització no es requereix una titulació universitària prèvia. Donen dret al títol de Diploma d'Especialització per la Universitat de Girona.

Cursos d'Especialització

Mostren els aspectes més concrets d'una formació així com també els més generals. Els cursos d'especialització tenen menys de 15 ECTS*. Per accedir a un curs d'especialització no es requereix una titulació universitària prèvia.

Consulteu la programació

* Un ECTS (European Credit Transfer System) correspon a 25 hores de treball de l'estudiant (treball en presència del professor/a i treball autònom).

Cursos d'Estiu

Des de fa uns anys la Fundació rep l'encàrrec de la Universitat de Girona de gestionar el programa "la Universitat a l'Estiu". Aquest programa consisteix en la realització d'una sèrie d'activitats, la gran majoria en format de cursos de formació de curta durada, destinats al públic en general i amb caràcter divulgatiu.
Aquestes activitats es porten a terme durant els mesos d'estiu i aporten reconeixement de crèdits als estudiants de les universitats incloses en la Xarxa Vives d'Universitats.

Idiomes

Jornades, Congressos, Seminaris i Tallers

La Fundació ofereix serveis d'organització, logística i coordinació d'actes, jornades i congressos, tant per a l'àmbit universitari i de recerca com per a empreses i institucions, sobretot quan l'esdeveniment convoca un gran nombre d'assistents i cal una logística important.

Consulteu la programació ( Jornades i Congressos / Seminaris i Tallers )

de cursos

Àmbits de coneixement