Identificació
logoformacio
logo_blanc_edn

VACANCES DE SETMANA SANTA

Us informem que tindrem tancat per vacances de Setmana Santa del 14 al 21 d'abril de 2014 (ambdós inclosos).

Si esteu interessats en realitzar alguna inscripció en aquest període, ho podeu fer via on-line i us confirmarem la plaça en el curs a partir del dia 22 d'abril.

tanca

SEGONA CONVOCATÒRIA DE MÀSTERS PROPIS, POSTGRAUS I ESPECIALITZACIÓ DE LA UdG PER AL CURS 2014-2015

El termini de presentació de propostes a la Fundació serà del 5 al 9 de maig de 2014.

Si desitgeu rebre més informació podeu posar-vos en contacte trucant al 972 21 02 99 o bé a través de l'adreça electrònica coord.fundacioif@udg.edu

tanca

Exposició Pública dels Treballs Finals dels alumnes del Màster en Construcció Sostenible amb Terra

Es farà el proper 28 de març a partir de les 4 de la tarda a l'Escola Politècnica de la Universitat de Girona.

La sessió consistirà en la presentació personalitzada dels treballs amb un temps d’exposició per treball de 10-20 minuts entre les 4 i les 8 de la tarda. Les temàtiques dels treballs es centren entre altres temes en: estabilització de terres, innovació tecnològica, cooperació internacional, restauració de patrimoni construït amb terra...

La sessió és oberta per a tothom que hi vulgui assistir.

tanca

Conferència "El dret a decidir" pel conseller de Justícia, dins el programa del Postgrau en Resolució de Conflictes

Va ser el passat divendres 14 de març quan el conseller Gordó va expressar una sèrie d'idees des de diferents punts de vista (polític, del dret i dels valors) pel que fa al dret a decidir així com també va reiterar que "el compromís del Govern és el de fer que el poble català tingui l’última paraula".

Aquesta conferència es va emmarcar en el programa del Diploma de Postgrau en Resolució de Conflictes Públics i Mediació Comunitària que s'organitza des de la Fundació.

Es pot llegir la nota de premsa del Govern aquí

tanca

vídeo explicatiu per configurar el correu Microsoft i poder rebre correctament tots els emails de la UDG

Per veure el vídeo fes click aquí