Identificació
logoformacio
logo_blanc_edn

VACANCES DE SETMANA SANTA

Us informem que tindrem tancat per vacances de Setmana Santa del 30 de març al 6 d’abril.

tanca

Sessions informatives del Màster en Direcció i Gestió d'Empreses (MBA) que es realitzarà el proper curs 2015-2016

El proper mes d'octubre està previst que comenci el Màster en Direcció i Gestió d'Empreses (MBA).

Per a totes les persones interessades en rebre informació estan previstes 4 sessions informatives que es realitzaran els dies 19 de maig, 9 de juny, 14 de juliol i 18 de setembre a les 19h al Parc Científic i Tecnològic de la UdG (Pic de Peguera, 11, Girona).

Trobareu més informació a la web properament.

tanca

FORMACIÓ PER AL PERSONAL DEDICAT A LA PREVENCIÓ I CONTROL DE LA LEGIONEL·LOSI EN INSTAL·LACIONS DE RISC (25 HORES)

El Curs d'Especialització en Manteniment Higienicosanitari d'Instal·lacions amb Risc de Legionel·la es farà del 27 d'abril al 14 de maig, dilluns i dijous de 16 a 20.10 h al Parc Científic i Tecnològic de la UdG (Centre d'Empreses-Giroemprèn).

L'objectiu per a les persones que realitzin aquest curs és el d'aconseguir els coneixements i la formació bàsica per poder realitzar operacions de manteniment higienicosanitari en instal·lacions amb risc de legionel·la. A més del control de l'assistència (80%) es realitzarà un examen tipus test al final del curs.

El procediment per a l'homologació d'aquesta formació ve regulat per l’Ordre SCO/317/2003, de 7 de febrer.

tanca

2a CONVOCATÒRIA PER A LA PRESENTACIÓ DE MÀSTERS PROPIS, POSTGRAUS I DIPLOMES D'ESPECIALITZACIÓ (2015-2016)

El període de presentació de propostes a la Fundació UdG: Innovació i Formació serà del 7 al 13 d'abril de 2015.

Si desitgeu rebre més informació podeu posar-vos en contacte trucant al 972 21 02 99 o bé a través de l'adreça electrònica coord.fundacioif@udg.edu

tanca

LA FUNDACIÓ COM A CENTRE EXAMINADOR AUTORITZAT PER CAMBRIDGE ENGLISH LANGUAGE ASSESSMENT

Els exàmens de la Universitat de Cambridge són proves que donen constància d'una manera fiable del nivell d'anglès de les persones que s'examinen i són reconeguts per l'Association of Language Testers in Europe (ALTE), entitat que agrupa associacions europees que preparen i organitzen exàmens per als aprenents de la llengua que es parla a la regió respectiva de cada entitat.

Es poden fer els següents exàmens:

– Key English Test (KET)
– Preliminary English Test (PET)
– First Certificate in English (FCE)
– Certificate in Advanced English (CAE)
– Certificate of Proficiency in English (CPE)
– Young Learners English (YLE)
– International Legal English Certificates (ILEC)
– Business English Certificates (BEC)
– Teaching Knowledge Test (TKT)

Trobareu més informació a www.fundacioudg.org/cambridge-english-exams.html

tanca

TV DE CATALUNYA EMET UN REPORTATGE DELS ALUMNES DEL MÀSTER EN PRIMATOLOGIA MENTRE FAN PRÀCTIQUES A LA FUNDACIÓ MONA

Es tracta d'un reportatge en el que els mateixos alumnes del Màster en Primatologia expliquen quines activitats realitzen a la Fundació Mona.

Veure reportatge

Des de la Unitat de Recerca del Centre de Recuperació de Primats Fundació Mona s'ofereix una formació professionalitzadora i interdisciplinar on els assistents poden posar en pràctica la teoria i els mètodes de la etoprimatologia , sota la tutela de persones especialitzades en les àrees de comportament, cognició, evolució i benestar animal .

tanca

La Fundació signa amb l’Associació Catalunya Art un conveni de col·laboració per a realitzar activitats docents

L’objectiu principal de la signatura del conveni és el d’enfortir l’ensenyament, la investigació, la creativitat i l’aprenentatge  que ja es du a terme tant des de Ceràmiques Marcó com des de la pròpia Escola de Ceràmica i Centre d’Artesania de la Bisbal en pro dels artistes i artesans de l'Espai Català Transfronterer.

S’acorda la col·laboració en activitats docents, tant pel que fa a la programació de títols propis de la Universitat de Girona com altres activitats formatives adreçades a professionals de l’àmbit de l’art i els oficis artesans.

de cursos

Àmbits de coneixement