Identificació
logoformacio
logo_blanc_edn

NOTÍCIES

CONVOCATÒRIA PER A LA PRESENTACIÓ DE PROPOSTES A CURSOS D'ESTIU DE LA UDG - LA UNIVERSITAT A L'ESTIU (2014-2015)

El termini de presentació de propostes a la Fundació UdG: Innovació i Formació serà el 6 de febrer de 2015.

Si desitgeu rebre més informació podeu posar-vos en contacte trucant al 972 21 02 99 o bé a través de l'adreça electrònica coord.cursosestiu@udg.edu

tanca

La Fundació signa amb l’Associació Catalunya Art un conveni de col·laboració per a realitzar activitats docents

L’objectiu principal de la signatura del conveni és el d’enfortir l’ensenyament, la investigació, la creativitat i l’aprenentatge  que ja es du a terme tant des de Ceràmiques Marcó com des de la pròpia Escola de Ceràmica i Centre d’Artesania de la Bisbal en pro dels artistes i artesans de l'Espai Català Transfronterer.

S’acorda la col·laboració en activitats docents, tant pel que fa a la programació de títols propis de la Universitat de Girona com altres activitats formatives adreçades a professionals de l’àmbit de l’art i els oficis artesans.

tanca

A PARTIR DEL 7 DE GENER, LA NOVA SEU DE LA FUNDACIÓ SERÀ AL PARC CIENTÍFIC I TECNOLÒGIC DE LA UdG

A partir del proper 7 de gener, ens trobareu a:

Parc Científic i Tecnològic de la Universitat de Girona

Centre d’Empreses – Giroemprèn

Pic de Peguera, 11

17003 Girona

(Google Maps)

A la nova seu, a més de les oficines, la Fundació disposa de diversos espais (sales d’actes, aules, seminaris, sales de reunions, etc.) on es realitzaran les diferents activitats.

El canvi de seu serà un fet molt positiu tant per la Fundació com per la formació continuada de la Universitat de Girona.

tanca

LA FUNDACIÓ COL·LABORA AMB EL COEIC I EL CETIG PER A LA REALITZACIÓ D’ACTIVITATS FORMATIVES ADREÇADES A ENGINYERS

Durant aquest mes de novembre, la Fundació Universitat de Girona: Innovació i Formació (FUdGIF) ha signat nous convenis de col·laboració: un amb el Col·legi d’Enginyers Industrials de Catalunya - demarcació de Girona (COEIC) i l'altre amb el Col·legi / Associació d’Enginyers de Grau i Tècnics Industrials de Girona (CETIG).

En els dos casos, l’objectiu del conveni és el d’acordar la col·laboració en activitats docents, tant pel que fa a la programació de títols propis de la Universitat de Girona com altres activitats formatives adreçades a professionals de l’àmbit de l’Enginyeria.

El tipus de col·laboració es basa en la difusió de les activitats formatives, que siguin de l’àmbit específic d’actuació del col·legi, i en totes aquelles activitats organitzades conjuntament (entre la Fundació i el COEIC i entre la Fundació i el CETIG).

Per la realització d’activitats docents relacionades en l’àmbit d’actuació del COEIC, la Fundació tindrà en compte els seus professionals col·legiats i també aplicarà condicions especials a la matrícula als col·legiats del COEIC amb més de 6 mesos de col·legiació.

A continuació mostrem unes imatges dels moments de les signatures.

En la imatge de l'esquerra, moment en el que signen el Sr. Narcís Bartrina Boxa, degà del Col·legi / Associació d’Enginyers de Grau i Tècnics Industrials de Girona (CETIG) i el Sr. Joaquim Velayos i Solé, director general de la Fundació.

En la signatura del conveni entre la FUdGIF i el COEIC (imatge de la dreta) varen intervenir el Sr. Joan Juanals i Garcia, president del Col·legi d’Enginyers Industrials de Catalunya – Demarcació Girona (COEIC) i el Sr. Joaquim Velayos i Solé, director general de la Fundació.

tanca

LA FUNDACIÓ I EL CENTRE TECNOLÒGIC MANEL XIFRA BOADA SIGNEN UN CONVENI PER A REALITZAR ACTIVITATS DE FORMACIÓ CONTINUADA

El passat dijous 16 d’octubre va tenir lloc la signatura del conveni de col·laboració entre la Fundació i el Centre Tecnològic Manel Xifra Boada per a la realització d’activitats de formació continuada.

El Centre Tecnològic Manel Xifra Boada pertany al grup empresarial Comexi Group, integrat per empreses dedicades al sector de l’envàs i l’embalatge flexible com Comexi Group Industries, Neopack o Masjoals Mechatronic Unit.

En la imatge es pot veure el moment de la signatura, amb el Dr. Joaquim Velayos i Solé, director general de la Fundació i el Sr. Manel Xifra Pagès com a representant legal del Centre Tecnològic Manel Xifra Boada.

de cursos

Àmbits de coneixement