Identificació
logoformacio
logo_blanc_edn

NOTÍCIES

LA FUNDACIÓ COL·LABORA AMB EL COEIC I EL CETIG PER A LA REALITZACIÓ D’ACTIVITATS FORMATIVES ADREÇADES A ENGINYERS

Durant aquest mes de novembre, la Fundació Universitat de Girona: Innovació i Formació (FUdGIF) ha signat nous convenis de col·laboració: un amb el Col·legi d’Enginyers Industrials de Catalunya - demarcació de Girona (COEIC) i l'altre amb el Col·legi / Associació d’Enginyers de Grau i Tècnics Industrials de Girona (CETIG).

En els dos casos, l’objectiu del conveni és el d’acordar la col·laboració en activitats docents, tant pel que fa a la programació de títols propis de la Universitat de Girona com altres activitats formatives adreçades a professionals de l’àmbit de l’Enginyeria.

El tipus de col·laboració es basa en la difusió de les activitats formatives, que siguin de l’àmbit específic d’actuació del col·legi, i en totes aquelles activitats organitzades conjuntament (entre la Fundació i el COEIC i entre la Fundació i el CETIG).

Per la realització d’activitats docents relacionades en l’àmbit d’actuació del COEIC, la Fundació tindrà en compte els seus professionals col·legiats i també aplicarà condicions especials a la matrícula als col·legiats del COEIC amb més de 6 mesos de col·legiació.

A continuació mostrem unes imatges dels moments de les signatures.

En la imatge de l'esquerra, moment en el que signen el Sr. Narcís Bartrina Boxa, degà del Col·legi / Associació d’Enginyers de Grau i Tècnics Industrials de Girona (CETIG) i el Sr. Joaquim Velayos i Solé, director general de la Fundació.

En la signatura del conveni entre la FUdGIF i el COEIC (imatge de la dreta) varen intervenir el Sr. Joan Juanals i Garcia, president del Col·legi d’Enginyers Industrials de Catalunya – Demarcació Girona (COEIC) i el Sr. Joaquim Velayos i Solé, director general de la Fundació.

tanca

DARRERA SESSIÓ INFORMATIVA DEL CURS DE POSTGRAU EN LIDERATGE I DESENVOLUPAMENT DE PERSONES> DIJOUS 18 DE DESEMBRE

Es farà a les 19 h a la sala de reunions B de l'edifici Giroemprèn del Parc Científic i Tecnològic de la Universitat de Girona (Pic de Peguera, 15 - La Creueta). L'accés és lliure per a tots els interessats.

En aquesta sessió informativa, el director del curs Manel Armengol, explicarà als assistents tot allò que vulguin saber sobre el funcionament del CURS DE POSTGRAU EN LIDERATGE I DESENVOLUPAMENT DE PERSONES i aclarirà tots els dubtes que vagin sorgint (FES CLIC AQUÍ)

Comencem avançant que aquest curs de postgrau neix degut a la detecció de la importància del rol de les persones tant en l'àmbit empresarial com social. Aquest fet fa necessària la realització de programes formatius que contribueixin a millorar el seu desenvolupament personal.

El lideratge personal i la disposició d'un sentit i propòsits clars poden permetre a les persones millorar el seu benestar interior i, en conseqüència, trobar una clara satisfacció tant en les seves relacions personals com en la seva adaptació als entorns professionals i empresarials en els quals vol créixer, aportar el seu actiu o, senzillament, desenvolupar-se com a persona amb plena convicció.

tanca

EL CENTRE TECNOLÒGIC MANEL XIFRA BOADA ORGANITZA UN SEMINARI TÈCNIC DE COLOR APLICAT A LA INDÚSTRIA FLEXOGRÀFICA

Les sessions es faran els dies 26 i 27 de novembre a les instal·lacions de Comexi Group i al Parc Tecnològic de la Universitat de Girona.

S’adreça a professionals del sector de l’envàs flexible.

Durant el seminari participaran experts de referència en el sector del color.

Més informació del Seminari Tècnic de Color Aplicat a la Indústria Flexogràfica.

tanca

LA FUNDACIÓ I EL CENTRE TECNOLÒGIC MANEL XIFRA BOADA SIGNEN UN CONVENI PER A REALITZAR ACTIVITATS DE FORMACIÓ CONTINUADA

El passat dijous 16 d’octubre va tenir lloc la signatura del conveni de col·laboració entre la Fundació i el Centre Tecnològic Manel Xifra Boada per a la realització d’activitats de formació continuada.

El Centre Tecnològic Manel Xifra Boada pertany al grup empresarial Comexi Group, integrat per empreses dedicades al sector de l’envàs i l’embalatge flexible com Comexi Group Industries, Neopack o Masjoals Mechatronic Unit.

En la imatge es pot veure el moment de la signatura, amb el Dr. Joaquim Velayos i Solé, director general de la Fundació i el Sr. Manel Xifra Pagès com a representant legal del Centre Tecnològic Manel Xifra Boada.

tanca

La Universitat de Girona presenta el conjunt de l'oferta acadèmica per al curs 2014-2015

El passat 27 de maig, el rector de la Universitat de Girona, Sergi Bonet, juntament amb Francesc Roca, vicerector de Política Acadèmica; Francisco Jiménez, adjunt per als programes de Màster; Miquel Solà, director de l’Escola de Doctorat; i Joaquim Velayos, director general de la Fundació Universitat de Girona: Innovació i Formació varen presentar l'oferta acadèmica per al proper curs 2014-2015. Aquesta oferta es concreta en 53 graus, 42 màsters, 10 programes de doctorat i 200 programes de formació continuada que compten amb uns 3.500 alumnes. A més d'aquests programes, des de la Fundació també es dissenyen programes a mida per a les empreses...

Podeu llegir tota la notícia aquí.

tanca

vídeo explicatiu per configurar el correu Microsoft i poder rebre correctament tots els emails de la UDG

Per veure el vídeo fes click aquí

AGENDA