Identificació
logoformacio
logo_blanc_edn

NOTÍCIES

Actes d'Inauguració del Diploma de Postgrau en Direcció de Centres i Serveis Educatius

A continuació informem de les dates previstes per a la Inauguració de les diferents edicions del Diploma de Postgrau en Direcció de Centres i Serveis Educatius:

Edició a Girona: dijous 9 d'octubre a les 17 h a la Facultat de Lletres,
Edició a Les Franqueses: dimecres 29 d'octubre a les 17 h als locals de Can Font (Passeig del Pedraforca,  22, de Les Franqueses del Vallès),
Edició a Barcelona: dimarts 11 de novembre a les 17 h a la Seu de la UGT (Rambla del Raval, 29-35, de Barcelona).

tanca

"JORNADAS METODOLÓGICAS PARA EL RECONOCIMIENTO DE LA INVESTIGACIÓN. Identidad, perfil y comunicación"

Es faran els propers dies 29 i 30 de setembre a la Sala de Graus de la Facultat de Lletres.

S'adrecen a estudiants de Màster, Doctorat ("post" i "pre"), professorat i investigadors. L'eix vertebrador de les ponències i els workshops que es proposen van vinculats amb la difusió i reconeixement de la investigació.

La inscripció és gratuïta i està disponible al portal de l'ICE (feu clic aquí).

tanca

HOMOLOGACIÓ DEL POSTGRAU EN RESOLUCIÓ DE CONFLICTES COM A FORMACIÓ ESPECÍFICA EN MEDIACIÓ

El Centre de Mediació de Dret Privat del Departament de Justícia de la Generalitat de Catalunya ha resolt homologar el Diploma de Postgrau en Resolució de Conflictes Públics i Mediació Comunitària com a formació específica en mediació.

Aquest diploma de postgrau, que s'impartirà en la modalitat semipresencial, ha estat pioner en l’anàlisi i el tractament de la conflictivitat pública i encara avui l’únic dedicat exclusivament a aquesta àrea de coneixement i d’intervenció.

Més informació del Diploma de Postgrau en Resolució de Conflictes Públics i Mediació Comunitària (clic aquí)

NOVETAT > CURS DE POSTGRAU EN CIÈNCIA I PRAXI EN OBSTETRÍCIA I GINECOLOGIA

Organitzat per la Fundació UdG: Innovació i Formació i la Facultat d'Infermeria de la UdG, tindrà una durada de 130 hores que es realitzaran entre els mesos de novembre de 2014 i el maig de 2015. Les sessions es duran a terme un cop al mes (dijous i divendres i algun dissabte).

La idea de realitzar aquest curs ha esdevingut pel fet que l'avanç en els coneixements sobre fisiologia en obstetrícia, juntament amb la incorporació de noves praxis fonamentades en l'evidència-com l'ús de l'aigua en el part, l'episiotomia selectiva o la monitorització discontínua-, fan necessàries formacions contínues per als professionals de l'àmbit de la salut de la dona.
Aquestes pràctiques fa anys que estan implementades en els programes de salut de països com Holanda, Anglaterra o Alemanya, on a més, compten amb òptimes taxes de parts no intervinguts, escassa morbimortalitat maternoinfantil i alt grau de satisfacció per part de les persones usuàries.

Més informació del Curs de Postgrau en Ciència i Praxi en Obstetrícia i Ginecologia fent clic aquí

tanca

EL PROGRAMA DEL DIPLOMA DE POSTGRAU EN TERÀPIA ASSISTIDA AMB CAVALLS INCLOU EL "EAGALA PART 1 TRAINING"

Es pretén donar a conèixer la Metodologia EAGALA per a l'aplicació del PAE (Psicoterapia Asistida por Equinos) i AAE (Aprendizaje Asistido por Equinos) a través d'un taller interactiu en què els participants aprenen els fonaments bàsics de la pràctica del Model EAGALA (teoria i pràctiques inicials d'aplicació).

En la imatge es poden veure els dos docents, Annie Ricalde i Fernando Cordero, que han impartit la Metodologia EAGALA en l'edició d'enguany del Diploma de Postgrau en Teràpia Assistida amb Cavalls al Centre d'Equinoteràpia Girona, Mas Alba.

tanca

La Universitat de Girona presenta el conjunt de l'oferta acadèmica per al curs 2014-2015

El passat 27 de maig, el rector de la Universitat de Girona, Sergi Bonet, juntament amb Francesc Roca, vicerector de Política Acadèmica; Francisco Jiménez, adjunt per als programes de Màster; Miquel Solà, director de l’Escola de Doctorat; i Joaquim Velayos, director general de la Fundació Universitat de Girona: Innovació i Formació varen presentar l'oferta acadèmica per al proper curs 2014-2015. Aquesta oferta es concreta en 53 graus, 42 màsters, 10 programes de doctorat i 200 programes de formació continuada que compten amb uns 3.500 alumnes. A més d'aquests programes, des de la Fundació també es dissenyen programes a mida per a les empreses...

Podeu llegir tota la notícia aquí.

tanca

vídeo explicatiu per configurar el correu Microsoft i poder rebre correctament tots els emails de la UDG

Per veure el vídeo fes click aquí

Sessió informativa > Diploma de Postgrau en Educació i Cultura