Identificació

NOTÍCIES

Seminari gratuït > "Vertically leaping to...extinction?" a càrrec de M.Sc. Filip Jaromir Wojciechowski (14 desembre)

S’inclou en el marc del Màster en Primatologia, organitzat per la Fundació UdG: Innovació I Formació i la Fundació Mona.

Tindrà una durada d’entre 1,5 i 2 hores i s’adreça a estudiants de Biologia, Etologia, Primatologia i altres branques de les ciències naturals, amb el propòsit de poder desenvolupar en ells, sensibilitat ambiental.
El lloc de realització serà l’auditori de l’edifici Jaume Casademont del Parc Científic i Tecnològic de la UdG.

Filip Wojciechowski  ens endinsarà al món dels tarsers, particularment, al tarser de Filipines (Tarsius syrichta) des de la seva experiència personal i a partir dels programes de conservació que s'estan abordant amb el Projecte dels tarsers, per donar a conèixer la situació real d’aquesta espècie, quines tasques s'estan realitzant i quines possibilitats d'ajuda existeixen.

Per reservar plaça cal enviar un email a secretaria.academica@fundacioudg.org amb l’assumpte: Confirmació assistència 14 desembre

tanca

Èxit de participació en el Seminari "The Teacher as a Storyteller" presentat per Jamie Keddie

Organitzat per la Fundació UdG: Innovació i Formació (centre ES448), va tenir lloc el passat dissabte 22 d’octubre a l'auditori Jaume Casademont del Parc Científic i Tecnològic de la UdG.

El seminari va consistir en una xerrada pràctica en la qual Jamie Keddie va voler compartir un seguit d’activitats de contacontes dirigides pels mestres i els dispositius que han de ser adequats per a tots els professors de l'idioma o estudiants.

tanca

13 NOVETATS FORMATIVES EN EL PROGRAMA DE MÀSTERS I POSTGRAUS PER AQUEST NOU CURS 2016-2017
Nou requisit de coneixement de tercera llengua als graus de la UdG

El Consell de Govern de la UdG ha aprovat una mesura per incorporar el nivell B2 o superior a tots els graus de la UdG a partir del curs 2016-2017.

D’acord amb la política de tercera llengua adoptada per la UdG l’aplicació d’aquest nou requisit, que afectarà el conjunt dels estudiants que s’incorporin a la UdG a partir del curs 2016-2017, té com a condició fonamental que l’estudiant pugui obtenir l’acreditació del nivell i, si és el cas, formar-se mitjançant cursos de llengua mentre realitza els seus estudis, sense que li suposi un increment de cost.

Per a més informació podeu consultar la notícia a la pàgina web de la UdG

de cursos

Àmbits de coneixement