Identificació

NOTÍCIES

Conferencia: Los chimpancés, las personas y la palma de aceite en el África occidental: paisajes de cambio y adaptación

Sigueu benvinguts a la conferència: Los chimpancés, las personas y la palma de aceite en el África occidental: paisajes de cambio y adaptación, impartida per la Dra. Tatyana Humle, de la Universitat de Kent.

Data: 6 de febrer de 2016

Hora: 11 h

Lloc: Auditori Jaume Casademont, Parc Científic i Tecnològic de la UdG.

tanca

Has abandonat els estudis Superiors o estàs a l'atur? Gratuïtament t'oferim el Projecte Avança!

La Fundació UdG: Innovació i Formació juntament amb l’Entitat AIFO està duent a terme una Iniciativa de la Unió Europea per a la construcció de Noves Oportunitats pels Joves.

El projecte Avança ofereix, gratuïtament, atenció i orientació personalitzada, formació i intermediació per aconseguir l’opció que millor s’adapti al perfil vocacional dels joves i alhora que aquest triï: la inserció laboral o bé el retorn al Sistema Educatiu. Està adreçat a joves d’entre 18 i 29 anys que hagin abandonat els estudis superiors, siguin universitaris o de cicles formatius de grau superior i que no es trobin ni treballant ni estudiant en aquest moment.

“ Aquest projecte està subvencionat pel Servei Públic d’Ocupació de Catalunya i el Fons Social Europeu en el marc de la Iniciativa d’Ocupació Juvenil, d’acord amb els Programes Integrals de Garantia Juvenil”, regulat per l’ordre EMO/319/2015”.

Per a més informació podeu contactar per correu electrònic a: garantiajuvenil@fundacioudg.org o per telèfon en el 972 210 299.

tanca

Presentació de treballs dels alumnes del Màster en Direcció i Gestió d’Empreses (MBA)

El passat 27 de novembre es va dur a terme la presentació dels treballs dels alumnes de la 31a edició del Màster en Direcció i Gestió d’Empreses (MBA). L’acte va tenir lloc a l’Auditori de l’edifici Jaume Casademont – Parc Científic i Tecnològic de la UdG.

tanca

Vídeo promocional Màster‬ en Formació en ‪‎Psicoteràpia‬, Psicologia Clínica-Evolutiva i Teoria del Vincle Afectiu

Els alumnes del Màster‬ en Formació en ‪‎Psicoteràpia‬, Psicologia Clínica-Evolutiva i Teoria del Vincle Afectiu participen en el vídeo promocional que s'ha fet del curs. No us el perdeu!

Inauguració del Diploma de Postgrau en Direcció de Centres i Serveis Educatius

El passat 22 d’octubre va tenir lloc la inauguració del Diploma de Postgrau en Direcció de Centres i Serveis Educatius amb la conferència Lideratge en crisi? Lideratge i Autoritat... de Salvador Cardús.

Signatura del Conveni de Col·laboració amb Cambridge English Exams

La Fundació Universitat de Girona: Innovació i Formació i la Universitat de Cambridge van signar el dia 16 de setembre, un conveni de col·laboració per tal d’oferir exàmens de llengua anglesa.

Amb la signatura d’aquest conveni, la Fundació és converteix en centre examinador de Cambridge English Language Assessment per a dur a terme els exàmens de KET, PET, FCE, CAE, CPE, Young Learners.

En la imatge, el Sr. Robin Gravina (Head of Development de Cambridge English Language Assessment para España y Portugal) i el Sr. Joaquim Velayos i Solé (director general de la Fundació) en el moment de la signatura del conveni.

tanca

Conveni de col·laboració entre la Fundació i l’Associació Professional de Tècnics Tributaris de Catalunya i Balears

El passat divendres 17 d’abril, la Fundació i l’Associació Professional de Tècnics Tributaris de Catalunya i Balears varen signar un conveni de col·laboració per a la realització d’activitats de formació continuada.

Durant aquest curs 2014-2015 s’ha acordat realitzar el Curs d’Especialització en Comptabilitat (nivell 1).

En la imatge es pot veure un moment de la signatura del conveni amb el Dr. Joaquim Velayos, director general de la Fundació Universitat de Girona: Innovació i Formació (FUdGIF) i la Sra. Pilar Arxé Fonalleras, presidenta de l’Associació Professional de Tècnics Tributaris de Catalunya i Balears.

La televisió de Girona (TVGirona) va enregistrar també la signatura. Per poder veure el vídeo feu clic aquí

tanca

LA FUNDACIÓ COM A CENTRE EXAMINADOR AUTORITZAT PER CAMBRIDGE ENGLISH LANGUAGE ASSESSMENT

Els exàmens de la Universitat de Cambridge són proves que donen constància d'una manera fiable del nivell d'anglès de les persones que s'examinen i són reconeguts per l'Association of Language Testers in Europe (ALTE), entitat que agrupa associacions europees que preparen i organitzen exàmens per als aprenents de la llengua que es parla a la regió respectiva de cada entitat.

Es poden fer els següents exàmens:

– Key English Test (KET)
– Preliminary English Test (PET)
– First Certificate in English (FCE)
– Certificate in Advanced English (CAE)
– Certificate of Proficiency in English (CPE)
– Young Learners English (YLE)
– International Legal English Certificates (ILEC)
– Business English Certificates (BEC)
– Teaching Knowledge Test (TKT)

Trobareu més informació a www.fundacioudg.org/cambridge-english-exams.html

tanca

vídeo explicatiu per configurar el correu Microsoft i poder rebre correctament tots els emails de la UDG

Per veure el vídeo fes click aquí

tanca

ELS ALUMNES DEL MÀSTER EN FOTOGRAFIA FARAN UNA EXPOSICIÓ FOTOGRÀFICA EN LA SETMANA DELS RAHOLA

L'exposició es farà del 10 al 24 de febrer a la Sala Fita de la Casa de Cultura.

de cursos

Àmbits de coneixement