Identificació

Màster en Diagnòstic i Intervenció en Neuropsicopedagogia (2n curs) (Edició Girona)

Informació bàsica

Edició: Catorzena
Hores: 1500.00
Idioma:
Data inici: 08/10/2016
Data finalització: 29/09/2017
Crèdits: 60.00 ECTS
Nombre de places: 11
Codi: 16PPX0911

• Matrícula Ordinària:
    2.835,00€
  • Descompte del 5% per a particulars que compleixin algun dels requisits de l'apartat "Descomptes i Beques" del curs.:
    2.693,25€
  • Descompte del 10% per a particulars i empreses que compleixin algun dels requisits de l'apartat "Descomptes i Beques" del curs.:
    2.551,50€
Horari: Un dissabte de cada tres setmanes en horari de 9 a 14 h
La resta d'hores és a convenir amb cada estudiant i s'estableix al configurar el seu Pla de Treball personalitzat.

Lloc realització: Fundació Carme Vidal Xifre de Neuropsicopedagogia - Av. Sant Francesc, 38, 3r 3a (Girona).

PROFESSORAT, DIRECCIÓ I COORDINACIÓ

Carme Timoneda Gallart